Witamy na naszej stronie

Digital Out-of-Home (w skrócie Digital OOH) to nowoczesny kanał cyfrowej komunikacji kierowanej do konsumentów znajdujących się poza domem. Z jego wykorzystaniem jesteśmy w stanie dotrzeć do konsumenta praktycznie w każdym miejscu, w którym się znajduje.

Error:   You must specify a API KEY value for the listSubscribe method.

Jesteśmy do waszej dyspozycji

(22) 488 41 62
Bobrowiecka 1a, 00-728 Warszawa

Byliśmy na Smart City Forum!

29178718_1915083155191179_2292015869227522086_n

Agnieszka Godlewska, Prezes Zarządu Screen Network, wzięła udział w debacie nt. innowacyjnych rozwiązań usprawniających komunikację.

Natomiast Damian Rezner, nasz dyrektor ds. Innowacji, zaprezentował ciekawe przykłady wykorzystania DOOH do komunikacji z mieszkańcami.

 

Czym jest to Smart City?

Koncepcja Smart City staje się rzeczywistością funkcjonowania nowoczesnych miast. Implementacja nowoczesnych technologii informacyjno-komunikacyjnych w kluczowych procesach miejskich jest odpowiedzią na wzrastające potrzeby związane z zarządzaniem współczesnymi miastami oraz ich rozwojem.

Jest to jedna z najbardziej obiecujących opcji rozwoju miast i lokalnej gospodarki. Samorządy adaptują inteligentne rozwiązania do różnych sfer życia, poprawiają tym samym jego wizerunek oraz jakość życia mieszkańców.

Digital out of home też ma swój kawałek tortu w budowaniu inteligentnego miasta. Cyfrowa infrastruktura ekranów ciągle się rozwija.

Powodów, dla których warto wykorzystać DOOH w marketingu miast i budowaniu inteligentnego miasta jest wiele. Przede wszystkim warto wziąć pod  uwagę aspekt komunikacji. Możliwość informowania mieszkańców natychmiast, w czasie rzeczywistym o zaistniałej sytuacji. Ale też sami mieszkańcy, za pomocą aplikacji mogą komunikować się z władzami miasta, zatem pełna interaktywność! Dodatkowo zaś elastyczność. Digitalowe media pozwalają na wybór częstotliwości, czasu wyświetlania danych materiałów. Swoje przekazy możemy dopasować do danej godziny lub dnia, pogody.

DOOH staje się nieodzownym elementem nowoczesnych, inteligentnych miast. Reklamodawcy, jak i miasta powinni się zastanowić, jak tworzyć treści, które są rzeczywiście społecznie przydatne.  Musimy nauczyć się wykorzystywać przestrzeń reklamową do komunikacji, bo tak jest elementem najważniejszym łączącym ludzi i ich potrzeby.