Witamy na naszej stronie

Digital Out-of-Home (w skrócie Digital OOH) to nowoczesny kanał cyfrowej komunikacji kierowanej do konsumentów znajdujących się poza domem. Z jego wykorzystaniem jesteśmy w stanie dotrzeć do konsumenta praktycznie w każdym miejscu, w którym się znajduje.

Error:   You must specify a API KEY value for the listSubscribe method.

Jesteśmy do waszej dyspozycji

(22) 488 41 62
Bobrowiecka 1a, 00-728 Warszawa

Innowacyjna kampania Emirates Airlines

2017-09-emirates

Innowacyjność kampanii polega na tym, że wykorzystuje ona dane bezpośrednio na żywo czerpane z Internetu. Przygotowano kilka kreacji pod kątem różnych warunków pogodowych oraz natężenia ruchu. Osobna jest zatem kreacja na deszcz, inna na słońce a jeszcze inna na zwiększone natężenie korków. Layout na ekranach zmienia się automatycznie w zależności od aktualnych warunków atmosferycznych panujących przy wybranym ekranie LED. Za zarządzanie kontentem odpowiedzialny jest autorski system Screen Network Manager.

Jesteśmy bardzo dumni, że nasz autorski system Digital Signage, jest coraz częściej wykorzystywany na potrzeby kreatywnych kampanii reklamowych z wykorzystaniem danych czerpanych live. Kampanie tego typu nie mają określonej struktury – reklama zmienia się w czasie rzeczywistym w oparciu o warunki panujące w pobliżu ekranów. Dzięki temu przekaz działa kontekstowo i jest lepiej zapamiętywany. Cieszymy się, że nasze możliwości są szeroko wykorzystywane przez ciekawych innowacji klientów. – mówi Damian Rezner, Dyrektor ds. Innowacji Screen Network S.A.

Jest to innowacyjny projekt Polsat Media i Screen Network, który wyznacza nowe trendy w rozwoju technologicznym mediów w Polsce – dodaje Sebastian Górski Group Account Manager/DOOH Polsat Media.