Witamy na naszej stronie

Digital Out-of-Home (w skrócie Digital OOH) to nowoczesny kanał cyfrowej komunikacji kierowanej do konsumentów znajdujących się poza domem. Z jego wykorzystaniem jesteśmy w stanie dotrzeć do konsumenta praktycznie w każdym miejscu, w którym się znajduje.

Error:   You must specify a API KEY value for the listSubscribe method.

Jesteśmy do waszej dyspozycji

(22) 488 41 62
Bobrowiecka 1a, 00-728 Warszawa

Interaktywna książka – Warszawskie Targi Książki

M20-145601300a

Podczas VI edycji Warszawskich Targów Książki odbywających się w dniach 19-22 maja 2016 roku ponad 70 tysięcy uczestników miało możliwość zapoznać się z innowacyjną książką przyszłości – interaktywnym urządzeniem przygotowanym przez Screen Network wspólnie z partnerem technologicznym firmą Glip oraz agencją Animation B2B.

 

1

 

Projekt został zrealizowany dla firmy Empik – największej w Polsce sieci specjalizującej się w sprzedaży książek, wydawnictw muzycznych, oraz filmów i gier w ramach promocji edukacyjnego programu „Przecinek i kropka”, którego celem jest rozwijanie u najmłodszych pasji do książek, zaszczepiania im nawyku czytania poprzez połączenie nauki i zabawy.

Innowacyjność urządzenia znajdującego się w centralnej części multimedialnego stoiska Empik, wynikała z połączenia fizycznej, tradycyjnej książki z cyfrowym, interaktywnym sposobem prezentacji treści multimedialnych. Całość miała formę pustej księgi, która wypełniania była treściami przygotowanych w prostej, rysunkowej stylistyce po fizycznej zmianie strony przez użytkownika.

 

2

 

Przygotowana aplikacja dzięki wykorzystaniu dedykowanej kamery identyfikującej znaczniki na danej stronie książki wyświetlała zdefiniowane multimedialne treści przedstawiające historię alfabetu, pisma oraz druku. Na każdej stronie znajdowały się specjalne punkty, które po dotknięciu umożliwiały dalszą interakcję poprzez uruchomienie animowanych treści, filmów oraz zdjęć. Wszystko nie było by możliwe bez zastosowania technologii kinetycznej, która analizowała w czasie rzeczywistym ruchy dłoni wykonywane przez użytkowników. Poszczególne strony książki wzbogacone były o animowane gry i zabawy jak puzzle, memory czy łączenie elementów w pary, dzięki czemu najmłodsi użytkownicy sami mogli współtworzyć treści interaktywnej książki.

 

4

Rozwiązanie cieszyło się ogromnym zainteresowaniem, zarówno wśród grupy docelowej (dzieci w wieku 5-8 lat) jak i starszych osób, które brały udział w Warszawskich Targach Książki. Połączenie tradycyjnej formy książki z interaktywnymi technologiami multimedialnymi jest naturalnym kierunkiem zmian w świecie, w którym użytkownik sam chce dobierać interesujące go treści oraz dowolnie je modyfikować.