Witamy na naszej stronie

Digital Out-of-Home (w skrócie Digital OOH) to nowoczesny kanał cyfrowej komunikacji kierowanej do konsumentów znajdujących się poza domem. Z jego wykorzystaniem jesteśmy w stanie dotrzeć do konsumenta praktycznie w każdym miejscu, w którym się znajduje.

Error:   You must specify a API KEY value for the listSubscribe method.

Jesteśmy do waszej dyspozycji

(22) 488 41 62
Bobrowiecka 1a, 00-728 Warszawa

SCREEN NETWORK ANGAŻUJE SIĘ W AKCJĘ „CHILD ALERT”

Marriott_ChildAlert_SN

Ekrany Screen Network bezustannie wspierają ważne inicjatywy społeczne. Po raz kolejny firma uczestniczyła aktywnie w akcji specjalnej jednostki Polskiej Policji ds. osób zaginionych „Child Alert”, która właśnie się zakończyła. Dzięki wyposażeniu w najnowocześniejszą technologię nośniki mogą natychmiastowo reagować na zmieniające się wydarzenia i informować o nich mieszkańców. „Child Alert” to alarm, który ma na celu zawiadomienie jak największej liczby osób, w celu czynnego zaangażowania ich  do ekspresowych poszukiwań. „Child Alert” umożliwia błyskawiczne upublicznienie konkretnego ogłoszenia na temat zaginięcia lub uprowadzenia dziecka we wszystkich dostępnych mediach.

„Child Alert” to jedna z akcji Polskiej Policji, którą wspiera Screen Network. Wśród innych dotychczasowych należy wymienić m.in. „Mapę wypadków drogowych” – wakacyjną akcję zachęcającą kierowców do zwiększenia bezpieczeństwa na drodze poprzez zmniejszenie prędkości prowadzonych pojazdów oraz akcję „Twoje Światła – Nasze Bezpieczeństwo” z wykorzystaniem sztucznej inteligencji i ekranu DOOH. W tej ostatniej kampanii wykorzystano 165-metrową kurtynę LED znajdującą się na elewacji centrum handlowego Plac Unii City Shopping w Warszawie. Spersonalizowany komunikat ostrzegawczy odtwarzany był w momencie wykrycia samochodów z uszkodzonym lub niedziałającym oświetleniem, wśród stojących pojazdów na światłach przed ekranem.