Witamy na naszej stronie

Digital Out-of-Home (w skrócie Digital OOH) to nowoczesny kanał cyfrowej komunikacji kierowanej do konsumentów znajdujących się poza domem. Z jego wykorzystaniem jesteśmy w stanie dotrzeć do konsumenta praktycznie w każdym miejscu, w którym się znajduje.

Error:   You must specify a API KEY value for the listSubscribe method.

Jesteśmy do waszej dyspozycji

(22) 488 41 62
Bobrowiecka 1a, 00-728 Warszawa

Screen Network powołuje innowacyjną komórkę Think DOOH. Na czele Damian Rezner

SNdoohfot

Think DOOH to nowa jednostka w strukturze Screen Network, której celem jest tworzenie innowacyjnych projektów reklamowych na ekranach Digital Out-Of-Home.

Powołanie jednostki jest odpowiedzią na bieżące potrzeby biznesowe i ciągle zwiększające się możliwości współczesnej reklamy zewnętrznej. Dzięki rozwojowi technologii możliwe staje się zastosowanie niespotykanych do tej pory narzędzi, jak np. rozpoznanie konsumentów w czasie rzeczywistym i dostarczenie im adekwatnych do potrzeb i zainteresowań komunikatów reklamowych. Jednostka, skupiać się będzie na projektach wykorzystujących możliwość łączenia ekranów digital OOH z big data, reklamą mobile oraz na tworzeniu zaawansowanego software-u „image recognition”, służącego do rozpoznania i śledzenia dowolnych obiektów przed ekranami.

 

Pierwszą realizacją Think DOOH była kampania dla centrum handlowego Placu Unii Shopping Mall.

W kampanii zastosowaliśmy zaawansowany software służący do analizy obrazu. Aplikacja bazująca na systemie kamer monitorowała ruch pieszy i samochodowy na skrzyżowaniu przed ekranem zainstalowanym na fasadzie centrum handlowego. Emisja spotów reklamowych była odtwarzana tylko w momentach zmiany światła na czerwone, dzięki czemu przekaz docierał skuteczniej do osób oczekujących na zmianę światła na zielone (gdy osiągnięty został najwyższy poziom atencji) – mówi Damian Rezner.

Kolejna kampania przeprowadzona była dla Burger King i napojów mrożonych Oreo Shakes.

 

Agnieszka Godlewska, prezeska Screen Network: Screen Network to największa firma z sektora Digital OOH na polskim rynku jeśli chodzi o liczbę posiadanych i zarządzanych ekranów, pozycja ta zobowiązuje jednak do szukania coraz to nowszych rozwiązań technologicznych, których oczekują nasi wymagający klienci. Mocno wierzę w to, że Damian Rezner jako niezwykle kreatywny manager, który od lat związany jest z firmą z sukcesem rozwinie naszą innowacyjną komórkę Think DOOH.