Witamy na naszej stronie

Digital Out-of-Home (w skrócie Digital OOH) to nowoczesny kanał cyfrowej komunikacji kierowanej do konsumentów znajdujących się poza domem. Z jego wykorzystaniem jesteśmy w stanie dotrzeć do konsumenta praktycznie w każdym miejscu, w którym się znajduje.

Error:   You must specify a API KEY value for the listSubscribe method.

Jesteśmy do waszej dyspozycji

(22) 488 41 62
Bobrowiecka 1a, 00-728 Warszawa

Screen Network wygrywa przetarg na 12 nowych ekranów led na dworcu Warszawa Śródmieście!

SN_dworzec

Screen Network SA wygrał przetarg na 12 nowych ekranów led na dworcu Warszawa Śródmieście. 

Dworzec Warszawa Śródmieście wkrótce wyposażony zostanie w 12 nowoczesnych ekranów led w formacie 3 x 1,5m. Warszawa Śródmieście bije rekordy liczby pasażerów i jest największą stacją pasażerską w Polsce (2017 rok). Każdego dnia wsiadało tam i wysiadało 53 tys. podróżujących. W całym roku ze stacji skorzystało 19 mln osób.

Analiza przepływu pasażerów w dziesięciu największych dworcach pokazuje, że to na nich rozpoczyna się lub kończy 25% podróży w Polsce.

To kolejna w tym roku inwestycja Screen Network: w maju firma uruchomiła największą w Polsce kurtynę led – Super Screen na Placu Unii Lubelskiej w Warszawie.

 

Agnieszka Godlewska, prezeska Screen Network SA:

Jesteśmy bardzo dumni, że nasza firma będzie realizowała ten projekt. Screen Network jest liderem rozwiązań Digital-Out-Of-Home w Polsce i nasze kolejne inwestycje w nowoczesne ekrany sprawią, że krajobraz Warszawy i dużych miast w Polsce będzie się zmieniał a komunikacja z mieszkańcami władz miast będzie możliwa zawsze, kiedy zajdzie taka potrzeba (wypadki, korki, zagrożenia terrorystyczne, Child Alert, ważne komunikaty władz miasta), gdyż nasze ekrany to nie tylko nośniki reklamowe, ale także platformy służące do szybkiej i natychmiastowej komunikacji z mieszkańcami. Do takiego społecznego wykorzystania naszych ekranów od dawna zachęcamy włodarzy miast.