Witamy na naszej stronie

Digital Out-of-Home (w skrócie Digital OOH) to nowoczesny kanał cyfrowej komunikacji kierowanej do konsumentów znajdujących się poza domem. Z jego wykorzystaniem jesteśmy w stanie dotrzeć do konsumenta praktycznie w każdym miejscu, w którym się znajduje.

Error:   You must specify a API KEY value for the listSubscribe method.

Jesteśmy do waszej dyspozycji

(22) 488 41 62
Bobrowiecka 1a, 00-728 Warszawa

Zostaliśmy nominowani do konkursu KTR 2020

Z przyjemnością informujemy o kolejnej nominacji! Tym razem jury KTR spośród 1371 zgłoszeń, doceniło projekt Symulakra i nominowało go do nagrody w kategori TEHNOLOGY – USE OF DATA.

KTR to największy i najbardziej rzetelny konkurs kreatywności w Polsce, został stworzony przez twórców reklamy, którzy uczestniczą w ciągle zmieniającej się branży. Celem KTRu jest wyłanianie najlepszych prac minionego roku.

Gratulujemy PanGenerator i życzymy kolejnych wspólnych sukcesów!


Więcej o symulakrze:

Termin filozoficzny Symulakr(a) symulakrum (łac. simulacrum „podobieństwo, pozór”) spopularyzowany został przez Jeana Baudrillarda. Jest to obraz, który jest czystą symulacją pozorującą rzeczywistość albo tworzącą własną rzeczywistość. Również obiekt materialny wyobrażający istotę żywą, nadprzyrodzoną i fantastyczną w ich trójwymiarowym kształcie.

Pojęcie Symulakry było inspiracją do stworzenia cyfrowej rzeźby, która zmienia się pod wpływem danych rejestrowanych przez ekran, na którym jest wyświetlana.

Na jej kształt ma więc wpływ ruch samochodowy na ul. Puławskiej oraz dane z telefonów komórkowych osób zgromadzonych w okolicy ekranu określające podstawową demografię, jak np. wiek.