Zbliża się 14 listopada – Światowy Dzień Cukrzycy. Z tej okazji Fundacja Michała Figurskiego „Najsłodsi” rusza z nową kampanią społeczną – „CUKIER JEST DO DUPY”. Zaczynamy od: #CUKIER JEST DO DUPY CZELENDŻ, w ramach...
Z przyjemnością informujemy o kolejnej nominacji za projekt SYMULAKRA – cyfrowa rzeźba tworzona przez siły miasta! Tym razem szanowne jury najbardziej prestiżowego, międzynarodowego konkursu Digital Signage Awards 2021, doceniło innowacyjność projektu...
„Odchudzamy Polskę” to grupa trenerów personalnych z całej Polski, którzy inspirują do pracy nad sylwetką i walczą o Ciebie eliminując Twoją nadwagę! Chcesz się odchudzać? Zgłoś się, wybierz trenera i odchudzaj się z nami!
Z przyjemnością informujemy o kolejnej nominacji! Tym razem jury KTR spośród 1371 zgłoszeń, doceniło projekt Symulakra i nominowało go do nagrody w kategori TEHNOLOGY – USE OF DATA. KTR to największy i najbardziej rzetelny konkurs...
Nowa seria legendarnego programu motoryzacyjnego Top Gear już od 23 października na BBC Brit. To nie lada gratka dla każdego fana motoryzacji! Przy współpracy z Mediaplus – Serviceplan i Polsat Media – Biuro Reklamy...
Prawidłowe działanie świateł jest uwarunkowane, poza ich ogólnym stanem technicznym, właściwym ustawieniem ich wysokości, prawidłowym rozkładem granicy światła i cienia oraz natężeniem emitowanego światła. Także w tym roku razem z Biurem...
Mamy to! IAB MIXX AWARDS 2020 w kategorii Offline Digitizing za projekt SYMULAKRA – rzeźba tworzona przez siły miasta! Więcej o Symulakrze: „Termin filozoficzny Symulakr(a) symulakrum (łac. simulacrum „podobieństwo, pozór”) spopularyzowany został...
Uwaga📣! Potrzebna krew 🩸 grupy… Wakacje to bardzo trudny czas dla publicznej służby krwi. Krew to bezcenny dar życia, który może dać człowiekowi tylko inny człowiek. Dlatego we współpracy z Narodowym Centrum Krwi...
Jako jedyna firma z polskiego sektora Digital OOH bierzemy udział w ogólnoświatowej kampanii #OurSecondChance, która jest realizowana przez Międzynarodową Organizację „World Out of Home Organization”. Organizacja ta zrzesza największe firmy z sektora...
„Każdy, kto porusza się rowerem po drogach, powinien wiedzieć, że rower, tak jak samochód czy inny pojazd, musi spełniać wymagania związane z bezpieczeństwem. Powinien być sprawny i posiadać obowiązkowe wyposażenie, na które należy zwrócić...
FCB Bridge2Fun z portalem Onet.pl i przy wykorzystaniu ekranów LED należących do sieci Screen Network stworzyły serwis informacyjny „Dobre Wiadomości”. W dobie pandemii dominują złe wiadomości. Razem z agencją FCB Bridge2Fun i serwisem...
19 kwietnia obchodzona była 77. rocznicę wybuchu powstania w getcie warszawskim organizowana przez Muzeum Historii Żydów Polskich „Polin”. Screen Network brał udział w tym ważnym dla Polaków wydarzeniu, zachęcając za pośrednictwem sieci...
W związku z wprowadzeniem stanu epidemii w Polsce Komenda Główna Policji wraz z firmą Screen Network uruchomiła specjalną akcję ostrzegawczą na sieci 20 tysięcy ekranów digital OOH zlokalizowanych na terenie całego kraju. Komunikaty kierowane...
Firma Screen Network uruchamia intensywną kampanię informacyjną, dotyczącą ochrony przed koronawirusem w Polsce. Wszystkie ekrany należące do spółki, wyświetlają komunikaty przypominające obywatelom o zasadach higieny i współżycia społecznego w obliczu rozprzestrzeniającego się wirusa....
Z okazji Międzynarodowego Dnia Kobiet, firma Screen Network wspólnie z międzynarodową organizacją innowatorów społecznych Ashoka, przygotowała kampanię promującą Polki, zmieniające swoją działalnością zawodową świat na lepsze. Od 7 do 9 marca, na 20 tysiącach cyfrowych ekranów...
Screen Network została nominowana w kategorii Public Spaces (Przestrzeń Publiczna), za „Symulakrę”, rzeźbę tworzoną siłami miasta – projekt zrealizowany wspólnie z wielokrotnie nagradzaną grupą artystyczną panGenerator. Dzięki połączeniu sztuki, computer...
Za nami wyjazd do Amsterdamu na targi Integrated Systems Europe! Poza historycznym sukcesem podczas #DigitalSignageAwards dokładnie zaznajomiliśmy się z ofertą targów Integrated Systems Europe. To wyjątkowe wydarzenie obfitowało w atrakcje dla gości. Odwiedzających było mnóstwo, a ogromne...
Ekrany Screen Network bezustannie wspierają ważne inicjatywy społeczne. Po raz kolejny firma uczestniczyła aktywnie w akcji specjalnej jednostki Polskiej Policji ds. osób zaginionych „Child Alert”, która właśnie się zakończyła. Dzięki wyposażeniu...
Drodzy Państwo! Pragniemy podzielić się z Wami cudowną wiadomością! 🙂 Zdobyliśmy prestiżową nagrodę w międzynarodowym konkursie Digital Signage Awards 2020! Naszą niestandardową, innowacyjną kampanię dla kanału Fox, promującą...
Stworzyliśmy dla kanału Fox unikalną na skalę europejską kampanię, z wykorzystaniem możliwości sztucznej inteligencji, którą docenili wysokiej klasy, światowi specjaliści. Rozdanie nagród już 12 lutego! Firma Screen Network znalazła się...
Firma Screen Network nawiązała współpracę z siecią klubów fitness – CityFit. Do oferty trafiło 258 ekranów indoorowych, w 23 lokalizacjach w całej Polsce. Współpraca z CityFit urozmaica ofertę Screen Network o bardzo szczególny produkt z punktu...
Polska Policja wraz z firmą Screen Network przeprowadziła wspólną akcję „Twoje Światła – Nasze Bezpieczeństwo” z wykorzystaniem sztucznej inteligencji i ekranu DOOH. W kampanii wykorzystano 165-metrową kurtynę LED znajdującą się na elewacji...
Ruszył wspólny projekt Screen Network i grupy artystycznej panGenerator. Symulakra to rzeźba tworzona przez siły miasta, czyli Digital Out-Of-Home i cyfrowa sztuka w przestrzeni miejskiej. Najszybciej rozwijające się medium po internecie, Digital Out-Of-Home, zaskakuje...
Screen Network podpisał umowę z Kantar i jako pierwsza firma w sektorze DOOH będzie raportować dane o kampaniach reklamowych. Kantar Media włączył do prowadzonego przez siebie monitoringu nowe medium reklamowe Digital-Out-of-Home. W związku z tym,...
Screen Network dynamicznie rośnie. Tylko we wrześniu uruchomiono 9 nowych ekranów Led City w Warszawie. Nowe ekrany o wymiarach pomiędzy 18 a 50 m kw. zlokalizowane są na terenie całej Warszawy. Nowe ekrany dołączają do największej sieci...
Projekt Edward (European Day Without Road Death) – Europejski Dzień Bez Ofiar Śmiertelnych na Drogach – to działania organizowane pod patronatem Europejskiej Organizacji Policji Ruchu Drogowego TISPOL od 2016 roku. Ideą przewodnią projektu...
Niestandardowa akcja promująca serial „Chicago Fire” na ekranie Screen Network. Specjalna reklama serialu emitowana była na interaktywnej kurtynie LED w momencie wykrycia przed ekranem służb ratowniczych jadących na sygnale. Na 165-metrowej kurtynie LED...
Think DOOH to nowa jednostka w strukturze Screen Network, której celem jest tworzenie innowacyjnych projektów reklamowych na ekranach Digital Out-Of-Home. Powołanie jednostki jest odpowiedzią na bieżące potrzeby biznesowe i ciągle zwiększające się możliwości...
Burger King ruszył z promocją kampanii napojów Oreo Shakes na ekranach LED w sieci Screen Network. Wysokość rabatu na pysznego shake’a uzależniona jest od temperatury. Gdy termometry pokażą ponad 25°C, shake będzie kosztował...
Polska Policja wraz z firmą Screen Network uruchomiły wspólną akcję mającą na celu zwiększenie poziomu bezpieczeństwa na polskich drogach poprzez zachęcenie kierowców do zmniejszenia prędkości prowadzonych pojazdów. Mapa Wypadków Drogowych ze skutkiem...
Screen Network SA wygrał przetarg na 12 nowych ekranów led na dworcu Warszawa Śródmieście. Dworzec Warszawa Śródmieście wkrótce wyposażony zostanie w 12 nowoczesnych ekranów led w formacie 3 x 1,5m. Warszawa Śródmieście bije rekordy liczby...
16 maja uruchomiliśmy spektakularny ekran w centrum Warszawy na Placu Unii Lubelskiej. Ekran LED SUPER SCREEN zamontowany na fasadzie centrum handlowego Plac Unii nie jest typowym narzędziem reklamowym. Jest czymś więcej. To szansa...
Zwykłe kampanie to przeszłość — czas na interakcję i real time marketing! Dlatego powstała najnowsza kampania Pyszne.pl, oparta na marketingu w czasie rzeczywistym. Spot jest wyświetlany tylko w weekendy z niedzielami niehandlowymi — zamiast robić zakupy w sklepie,...
Kolejny raz byliśmy na Integrated System Europe – największych na świecie targach poświęconych tematyce audio i video. Poznaliśmy rozwiązania dla profesjonalistów, zobaczyliśmy premierowe prezentacje nowoczesnych systemów i urządzeń. W dodatku spotkaliśmy wiele...
W jednym z wydań Media i Marketing Polska pojawiła się mapa nośników DOOH w Polsce. Screen Network pojawiło się na niej aż 6 razy i zostało uznane za największą sieć Digital Out of Home w Polsce....
28 listopada rozpoczęliśmy dzień od prowadzenia prelekcji podczas konferencji Mixx Awards. Damian Rezner, nasz dyrektor innowacji, opowiedział o kampanii dla marki Philips Polska zrealizowanej na naszych nośnikach DOOH. Ta sama kampania...
Jako pierwsi w Polsce połączyliśmy Online i Offilne. Wszyscy użytkownicy telefonów komórkowych, którzy byli przed ekranem w momencie wyświetlenia reklamy (i tym samym mieli możliwość jej zobaczenia) byli rejestrowani za pomocą tzw. geotrappingu, dzięki...
Damian – nasz ekspert w świecie innowacji, znany większości z Was, zadba o Waszą wiedzę na temat DOOH w naszym nowym projekcie DOOH VLOG! Zobaczcie najnowszy odcinek i polubcie fanpage żeby być na bieżąco!
https://www.facebook.com/screennetwork/videos/2013856295313864/
Naładowani wiedzą wróciliśmy z pierwszego dnia FORUM IAB 2018: sold out czyli najbardziej inspirującej konferencji w branży digital marketingu! W tym roku mowa jest o powrocie do wartości i emocji. Jak zwykle jesteśmy pod wrażeniem...
Tym razem nogi i chęć wiedzy poniosą nas na FORUM IAB 2018: sold out! Obiecujemy zdać Wam obfitą relację!
Firma Selectivv Mobile House, specjalizująca się w marketingu mobilnym i realizacji kampanii reklamowych do wyselekcjonowanych grup użytkowników, podpisała właśnie umowę o współpracy z firmą Screen Network, liderem rynku Digital OOH (Out of...
Nasz kolega, Damian Rezner (Dyrektor ds. Innowacji Screen Network), w roli eksperta w najnowszym numerze Computerworld! Zachęcamy do lektury! Link do pełnej treści artykułu (PDF)
Nasze cztery kampanie zostały docenione w raporcie M&MP o DOOH w Polsce! Zobaczcie je jeszcze raz: Kampania dla McDonald’s Polska: Skoda: Smog Alert: Automatyczny SMOG ALERT w Screen Network Samsung...
W marcu uczestniczyliśmy w Zjeździe reklamy 2018! Było wszystko – od zjazdu na nartach, po kino na stoku i pyszne jedzenie od Szymona Czerwińskiego, uczestnika programu Master Chef, który serwował na stoku dla wszystkich uczestników Zjazdu bieszczadzkie...
Agnieszka Godlewska, Prezes Zarządu Screen Network, wzięła udział w debacie nt. innowacyjnych rozwiązań usprawniających komunikację. Natomiast Damian Rezner, nasz dyrektor ds. Innowacji, zaprezentował ciekawe przykłady wykorzystania DOOH do komunikacji z mieszkańcami. ...
Umiejscowienie ekranu, a tym samym emisja materiałów reklamowych na spektakularnym ekranie w ścisłym centum Warszawy! https://www.facebook.com/screennetwork/videos/1841235279242634/
W przypadkach potrzeby wyłączenia nośnika w kampanii skontaktuj się z rtb@screennetwork.pl
Nagroda dla Screen Network S.A. w jednym z najważniejszych konkursów w branży reklamowej – Mixx Awards 2017! Nagrodę otrzymaliśmy za kampanię dla McDonald’s, w kategorii OFFLINE DIGITIZING.
Przedstawiamy Wam nasze najnowsze dziecko! Jeszcze cieplutki ekran LED Premium na ul. Żwirki i Wigury. Zobaczcie koniecznie materiał wideo:
Screen Network S.A. dołączył do grona firm członkowskich IAB Polska, jako ekspert w dziedzinie Digital OOH.
Naszym zadaniem jest digitalizacja salonów pod kątem wszystkich ekranów znajdujących się w środku. Na szczycie łańcucha pokarmowego są tak zwane „Future Store”, w których montujemy w witrynie ogromne videowalle 3×3, 75 calowe totemy w sercu sklepu,...
Kampania Peugeot 308 opiera się na danych pogodowych. System automatycznie dopasowuje kreację do aktualnej pogody, wybierając 1 z 9 wariantów! https://www.facebook.com/screennetwork/videos/1729804597052370/
Innowacyjność kampanii polega na tym, że wykorzystuje ona dane bezpośrednio na żywo czerpane z Internetu. Przygotowano kilka kreacji pod kątem różnych warunków pogodowych oraz natężenia ruchu. Osobna jest zatem kreacja na deszcz, inna na słońce...
Kampania Screen Network i Showmax zrealizowana na Warszawskim Dworcu Centralnym. Na Dworcu Centralnym w Warszawie zainstalowaliśmy specjalny totem LCD. Dzięki temu podróżujący mogli otrzymać voucher uprawniający do oglądania filmów i seriali bez opłat! https://www.facebook.com/screennetwork/videos/1724288480937315/
Nowy ekran Led City na ulicy Marsa. https://www.facebook.com/screennetwork/videos/1699290380103792/
Od początku wakacji, firma Screen Network S.A. prowadzi akcję społeczną „Bezpieczne wakacje”, która ma na celu popularyzację bezpiecznych zachowań podczas wakacji, zwrócenie uwagi na najczęstsze zagrożenia a tym samym podniesie świadomości społecznej...
Możemy pochwalić się kolejną kampanią z wykorzystaniem triggerów. Tym razem dla marki Vision Express. W zależności od warunków panujących w okolicy (deszcz/chmury/słońce) nasze ekrany wyświetlają inny, dedykowany komunikat. Rozwiązanie jest w pełni...
Biuro Reklamy Polsat Media rozpoczęło współpracę ze Screen Network S.A. (Grupa 4fun Media) w zakresie wspólnej oferty reklamowo – technologicznej. Pod nazwą Polsat Media AdScreen dostępne są ekrany reklamowe należące...
Screen Network miało przyjemność emisji innowacyjnej kampanii marki Samsung: „Samsung Galaxy Unpacked 2017”. Jej zwieńczeniem była konferencja na której producent zaprezentował swój nowy flagowy model Galaxy S8. Wydarzenie to można...
Uruchomiliśmy nasz kolejny ekran LED CITY o pow. 50 m², który znajduje się tuż przed centrum handlowym – Modo. Ekran usytuowany jest na dojeździe do centrum biznesowego na Mokotowie oraz centrum handlowego – Galeria Mokotów.
Na ekranach sieci LED City, Screen Network uruchomiła akcję społeczną SMOG ALERT. Ilekroć normy zanieczyszczenia powietrza zostaną przekroczone, na 39 wielkoformatowych ekranach LED zobaczycie ostrzeżenie. W oparciu o informacje o jakości...
Uruchomiliśmy nowy ekran o pow. 38 m² w centrum Poznania przy ul. Roosevelta. W pobliżu znajdują się takie obiekty jak: Międzynarodowe Targi Poznańskie, Avenida Poznań – centrum handlowe oraz dworzec kolejowy – Poznań...
Oferta Ekranów LED City Sieć wielkoformatowych ekranów LED, emitujących przekazy reklamowe w wysokiej jakości obrazu. Ekrany w większości mają powierzchnię 50m2, a zasięg całej sieci ma charakter ogólnopolski. Dodatkowo część...
Oferta Ekranów LED Premium Wielkoformatowe ekrany LED zlokalizowane w najbardziej prestiżowych i unikalnych lokalizacjach Warszawy. Rozdzielczość ekranów zapewnia wysokiej jakości emisję materiałów reklamowych.
Oferta salonów prasowych na lotniskach Specjalnie wydzielona sieć salonów prasowych zlokalizowana na największych 7 lotniskach w Polsce. Punkty znajdują się zarówno w strefie przed jak i po odprawie bezpieczeństwa, kiedy podróżujący oczekują na swój lot.
Oferta salonów prasowych RELAY, inmedio, 1minute i Discovery Jedna z największych sieci salonów prasowych w Polsce. Punkty z ekranami LCD i LED zlokalizowane są w 81 galeriach handlowych, na dworcach kolejowych oraz na stacjach warszawskiego metra. Ekrany...
Oferta ekranów w kasach Polskich Kolei Państwowych Ekrany LCD zlokalizowane na dworcach PKP, przy kasach PKP IC. Sieć PKP swoim zasięgiem obejmuje 28 największych dworców w Polsce. Dodatkowo ekrany zlokalizowane są...
Oferta ekranów w elektromarketach Media Markt Sieć o zasięgu ogólnopolskim, skupiającą blisko 200 ekranów LCD i LED w każdej lokalizacji. Emisją objęte są zarówno ekrany w dziale RTV, jak i nad wejściem i wyjściem oraz przy kasach....
Oferta ekranów w elektromarketach Saturn Sieć marketów, z największą ilości ekranów LCD i LED w przeliczeniu na każdą lokalizację. Emisją objęte są zarówno ekrany w dziale RTV, jak i nad wejściem i wyjściem oraz przy kasach. Dodatkowym...
Oferta ekranów na stacjach benzynowych Lukoil to sieć stacji benzynowych o zasięgu ogólnopolskim, w 70 miastach. 40” ekrany zlokalizowane w przestrzeni każdej stacji zapewniają wysoką jakość emisji, dodatkowo na ponad 30 stacjach funkcjonują placówki Carrefour...
Oferta ekranów w salonach Empik Ogólnopolska sieć ekranów LCD zlokalizowanych w placówkach sieci księgarni i multimediów EMPIK to 30 staranie wyselekcjonowanych, najbardziej prestiżowych salonów prasowych z ponad 130 ekranami o średnicy 40″. Dodatkową zaletą tej sieci...
Każde medium reklamowe ma swoje wady i zalety, ale to Digital Out Of Home wyrywa się schematom i pozwala dotrzeć do konsumentów w najlepszym dla nich czasie – chwilę przed albo już w trakcie decyzji zakupowych....
Screen Network został wyłącznym operatorem sieci Inpost pod kątem realizacji działań marketingowych na ekranach Paczkomatów. Do dyspozycji naszych klientów oddaliśmy 3 dostępne formaty: ekran startowy, autoryzacyjny oraz podsumowania. 748 ekranów działających w 282 miastach zapewnia...
E-magazyn Press informuje o nowych wdrożeniach DOOH w sieci Empik. Szczegóły poniżej: „Sieć Empik zmieni charakter swoich salonów. Pierwszy, pod nazwą Future Store, zostanie otwarty 29 września br. w Galerii Mokotów w Warszawie. W salonach sieci...
Screen Network jako partner technologiczny firmy Empik odpowiedzialny był za wdrożenie systemu instalacji multimedialnych w pierwszym Salonie zaprojektowanym według nowego konceptu wizualnego – Empik Future Store w Galerii Trzy Stawy...
Pierwszy z naszych mobilnych ekranów o powierzchni 20m² został w dniu dzisiejszym uruchomiony przy skrzyżowaniu Al. Rzeczypospolitej, Al. Wilanowskiej i ul. Jana III Sobieskiego !
Wykorzystując realne możliwości interaktywnych nośników Screen Network przygotowaliśmy kampanię Danone Actimel – Stay Strong ! Przygotowane do emisji kreacje, potrafią sprawdzić, czy na określonej trasie jest aktualnie korek. Następnie automatyczny mechanizm...
Podczas VI edycji Warszawskich Targów Książki odbywających się w dniach 19-22 maja 2016 roku ponad 70 tysięcy uczestników miało możliwość zapoznać się z innowacyjną książką przyszłości – interaktywnym urządzeniem przygotowanym przez Screen Network...
Ruszyła pierwsza w Polsce kampania reklamowa wykorzystująca dynamiczną optymalizację treści na cyfrowych ekranach DOOH w modelu RTB. Projekt realizują Screen Network, individeo oraz Adwertajzing dla koreańskiej marki SsangYong. Do emisji wybrano ekrany...
Digital OOH to medium natychmiastowe, umożliwiające dodawanie treści w czasie rzeczywistym. W Wielkiej Brytanii właśnie wystartowała kampania, wspierająca twórczość Justina Bibera. Przechodnie oraz kierowcy, znajdując się w bliskiej odległości od ekranów Digital...
W samym centrum Warszawy przy Al. Jana Pawła vis’a vis Złotych Tarasów z początkiem marca br. uruchomiliśmy nasz kolejny ekran LED CITY o pow. 50 m²
Uruchomiliśmy kolejną lokalizacje LED. Ekran zainstalowany został w topowej traffic’owo lokalizacji – Al. Jerozolimskie 56 C tuż przy Dworcu Centralnym. Zapraszamy do zareklamowania się na naszym ekranie LED.
W naszej ofercie pojawił się nowy nośnik LED. Zlokalizowany jest on w Warszawie przy ulicy Fieldorfa-Nila 37 tuż przy hipermarkecie TESCO. Zapraszamy do zapoznania się ze zdjęciami naszego LEDa.
20 Października wzięliśmy udział w konferencji Purple Day 2015. Wspólnie z firmą Mindshare Polska, pokazujemy nowości technologii interaktywnej.
Screen Network po raz kolejny wziął udział, w produkcji Cyber Mariana. Tym razem nasze ekrany są częścią treści filmowej, której przekaz odnosi się do postępującego rozwoju technologii. Zapraszamy do oglądania!
Z dniem 1 września 2015r. Screen Network S.A. stał się członkiem Krajowej Izby Gospodarczej Elektroniki i Telekomunikacji, która funkcjonuje od 1992r. W ramach Izby staliśmy się również członkiem Sekcji Elektronicznych Nośników Audiowizualnych i aktywnie...