Witamy na naszej stronie

Digital Out-of-Home (w skrócie Digital OOH) to nowoczesny kanał cyfrowej komunikacji kierowanej do konsumentów znajdujących się poza domem. Z jego wykorzystaniem jesteśmy w stanie dotrzeć do konsumenta praktycznie w każdym miejscu, w którym się znajduje.

Error:   You must specify a API KEY value for the listSubscribe method.

Jesteśmy do waszej dyspozycji

(22) 488 41 62
Bobrowiecka 1a, 00-728 Warszawa

IAB MIXX AWARDS 2020 w kategorii Offline Digitizing

121005274_3742013739164769_6370964886589797667_o

Mamy to! IAB MIXX AWARDS 2020 w kategorii Offline Digitizing za projekt SYMULAKRA – rzeźba tworzona przez siły miasta!

Więcej o Symulakrze:

„Termin filozoficzny Symulakr(a) symulakrum (łac. simulacrum „podobieństwo, pozór”) spopularyzowany został przez Jeana Baudrillarda. Jest to obraz, który jest czystą symulacją pozorującą rzeczywistość albo tworzącą własną rzeczywistość. Również obiekt materialny wyobrażający istotę żywą, nadprzyrodzoną i fantastyczną w ich trójwymiarowym kształcie”.

Pojęcie Symulakry było inspiracją do stworzenia tego projektu – cyfrowej rzeźby, która zmieniała się pod wpływem danych rejestrowanych przez ekran. Na jej kształt miał wpływ ruch samochodowy na ul. Puławskiej oraz dane z telefonów komórkowych. Dzięki temu na Placu Unii powstał rodzaj otwartej galerii cyfrowej. Wszyscy byliśmy świadkami zmieniającej się na żywo rzeźby miejskiej, której kształt stale ewoluował tworząc własną rzeczywistość. Symulakra była rzeźbą żywą, w ciągłym ruchu – tak jak miasto…