Witamy na naszej stronie

Digital Out-of-Home (w skrócie Digital OOH) to nowoczesny kanał cyfrowej komunikacji kierowanej do konsumentów znajdujących się poza domem. Z jego wykorzystaniem jesteśmy w stanie dotrzeć do konsumenta praktycznie w każdym miejscu, w którym się znajduje.

Error:   You must specify a API KEY value for the listSubscribe method.

Jesteśmy do waszej dyspozycji

(22) 488 41 62
Bobrowiecka 1a, 00-728 Warszawa

Screen Network podpisał umowę z Kantar Media

sn

Screen Network podpisał umowę z Kantar i jako pierwsza firma w sektorze DOOH będzie raportować dane o kampaniach reklamowych. 

Kantar Media włączył do prowadzonego przez siebie monitoringu nowe medium reklamowe Digital-Out-of-Home. W związku z tym, że systematycznie rok do roku wydatki reklamowe w tej kategorii rosną i plasują to medium jako drugie najszybciej rozwijające się medium po internecie.

Screen Network będzie przekazywać do Kantar Media informacje dotyczące prowadzonych przez siebie kampanii reklamowych.

 

Agnieszka Godlewska, Prezeska Screen Network „Jest to dla nas bardzo ważny moment. W końcu DOOH zaczęło być postrzegane jako pełnoprawne medium reklamowe. Mam nadzieję, że nasza obecność w Kantar Media wzmocni wizerunek całego DOOH w Polsce.”

 

Marcin Gerc, Dyrektor Zarządzający Kantar, Media Division „Kantar zawsze stara się nadążać za zmieniającym się rynkiem reklamowym. Ponieważ w ostatnich latach DOOH stało się istotnym elementem media-mix nie może go zabraknąć w naszym monitoringu. Współpraca ze Screen Network, liderem segmentu DOOH, pozwoli nam jeszcze dokładniej mierzyć wartości wydatków reklamowych w Polsce i dostarczać sprawdzone dane do naszych klientów”.