Witamy na naszej stronie

Digital Out-of-Home (w skrócie Digital OOH) to nowoczesny kanał cyfrowej komunikacji kierowanej do konsumentów znajdujących się poza domem. Z jego wykorzystaniem jesteśmy w stanie dotrzeć do konsumenta praktycznie w każdym miejscu, w którym się znajduje.

Error:   You must specify a API KEY value for the listSubscribe method.

Jesteśmy do waszej dyspozycji

(22) 488 41 62
Bobrowiecka 1a, 00-728 Warszawa

Twoje Światła – Nasze Bezpieczeństwo – kolejna wspólna akcja Polskiej Policji i Screen Network

2sn

Polska Policja wraz z firmą Screen Network przeprowadziła wspólną akcję „Twoje Światła – Nasze Bezpieczeństwo” z wykorzystaniem sztucznej inteligencji i ekranu DOOH. W kampanii wykorzystano 165-metrową kurtynę LED znajdującą się na elewacji centrum handlowego „Plac Unii City Shopping” w Warszawie. Spersonalizowany komunikat ostrzegawczy odtwarzany był w momencie wykrycia samochodów z uszkodzonym lub niedziałającym oświetleniem, wśród stojących pojazdów na światłach przed ekranem.

 

„Twoje Światła – Nasze bezpieczeństwo” to coroczna ogólnopolska kampania prowadzona w okresie jesiennym przez Biuro Ruchu Drogowego Komendy Głównej Policji oraz Instytut Transportu Samochodowego, której celem jest zwrócenie uwagi na kontrolę oświetlenia pojazdu. Partnerami akcji są także: Krajowa Rada Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego, Polska Izba Stacji Kontroli Pojazdów, Sieć Badawcza Łukasiewicz – Przemysłowy Instytut Motoryzacji, firma Neptis S.A. (operator komunikatora Yanosik) oraz Screen Network.

 

W ramach wsparcia tegorocznej akcji wykorzystano 165-metrową kurtynę LED znajdującą się na fasadzie centrum handlowego „Plac Unii City Shopping” wyposażoną w sensory umożliwiające wykrywanie pojazdów z uszkodzonym lub niedziałającym oświetleniem. Stworzona na potrzeby akcji, przez firmę Veturai, aplikacja AI, klasyfikowała wszystkie pojazdy, które stawały na światłach przed ekranem według marki i koloru. Z chwilą wykrycia pojazdu z uszkodzonym lub niedziałającym oświetleniem następowało odtworzenie spersonalizowanego komunikatu ostrzegawczego kierowanego do kierowcy konkretnego samochodu.

 

 

Podinspektor Radosław Kobryś, Biuro Ruchu Drogowego Komendy Głównej Policji:

 

Światła pojazdu pełnią istotną rolę w ruchu drogowym. Jeśli są wadliwe, to w złych warunkach atmosferycznych i przy niedostatecznej widoczności, wzrasta prawdopodobieństwo wypadku drogowego. Sprawne, prawidłowo wyregulowane światła pozwalają kierującemu pojazdem wcześniej dostrzec przeszkodę, bądź pieszego poruszającego się jezdnią lub poboczem.

Prowadzona od kilku lat kampania na rzecz dobrych świateł, zyskała spore grono sojuszników, wśród których są użytkownicy dróg, a także wspierające nasze działania instytucje i organizacje. To cieszy, razem zrobimy więcej na rzecz bezpieczeństwa w ruchu drogowym.

 

Damian Rezner, Head of Think DOOH Screen Network:

 

Jest to już kolejna w ciągu ostatnich miesięcy realizacja, gdzie wykorzystaliśmy technologię Image Recognition. DOOH, zaraz po medycynie i transporcie, staje się głównym polem do zastosowania sztucznej inteligencji i systemów bazujących na wizji komputerowej i coraz większym stopniu przyczynia się do zwiększenia bezpieczeństwa współczesnych miast. Zastosowana w projekcie „Twoje Światła – Nasze Bezpieczeństwo” aplikacja AI stworzona przez firmę Veturai, potrafi wykrywać i klasyfikować marki i kolory pojazdów w czasie rzeczywistym, dzięki czemu mogliśmy na ekranie wyświetlać niezwykle spersonalizowany komunikat i ostrzegać kierowców konkretnych samochodów.

 

 

2sn

1sn

3sn